poniedziałek, 30 grudnia 2019

Podsumowanie Sezonu 2019!

W tym roku krótko. Rok 2019 był moim 10 sezonem na polskich boiskach. Statystyki mogliście zobaczyć w poprzednim poście TUTAJ. W tym roku grałem tylko w Piratach Władysławowo i tylko w Bałtyckiej Lidze Baseballu. Do tego doszły 2 sparingi przed sezonem - razem 17 meczy.

Zaczęliśmy sezon od dwóch sparingów z Dębami Osielsko, gdzie podzieliliśmy się wygranymi.
Pierwsze mecze sezonu zasadniczego BLB, rozegraliśmy przeciwko Titans Szczecin i pewnie wygraliśmy.


Pod koniec kwietnia miałem przyjemność po raz pierwszy zagrać na wrocławskim boisku. Zmierzyliśmy się z Barons II Wrocław i wygraliśmy, choć wcale nie było lekko.
Natomiast 1 czerwca w dzień dziecka ponownie zawitałem we Wrocławiu, gdzie podejmowaliśmy Bielawę Vikings i tym razem wygraliśmy bez większych problemów.
Aby zakończyć sezon po odwołanych meczach w maju - musieliśmy wybrać się do Osielska na weekend i  rozegrać 4 mecze w jeden weekend. Najpierw przeciwko Rookie Goats Poznań - wygraliśmy dwumecz.
Niestety w niedzielę przeciwko Dębom Osielsko dzielimy się zwycięstwami i uzyskujemy gorszy bilans, przez co lądujemy na drugim miejscu w grupie. Warto wspomnieć, że mecze były nerwowe i nie obyło się bez kontrowersji.

Ćwierćfinał rozgrywaliśmy w Miejskiej Górce, przeciwko Kings Kraków. Dwie pewne wygrane dały nam awans do półfinału.
W półfinale sprawiliśmy niespodziankę i  wysoko pokonaliśmy dwukrotnie Yankees Działdowo, tym samym awansując do  finału Bałtyckiej Ligi Baseballu.

Niestety w finale przeciwko Dębom Osielsko - przegrywamy 11:6 po 9-zmianach pełnych emocji. Był to naprawdę dobry mecz i zasłużona wygrana Dębów. Nam przyszło cieszyć się z drugiego miejsca.

To był dobrze wyważony sezon. Myślę, że taka liczba meczy jest odpowiednia jak na moje obecne wymagania.

Podsumowując w sezonie 2019 grałem w 17 oficjalnych meczach!
W 2019 w nieoficjalnych "podwórkowych" meczach grałem 1 raz!

Łącznie 18 meczy!


Tak więc generalne podsumowanie wygląda następująco. Po 14 latach gry w Baseball: 
Piraci Władysławowo - 106 występów
Rawa Katowice - 38 występów
KSSP Bełchatów - 35 występów
Kings Kraków - 10 występów
Mecz debiutantów - 1 występ
Łącznie 190 oficjalnych występów. 

W nieoficjalnych podwórkowych meczach zaliczyłem około 457 występów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz