środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie sezonu 2015!

Rok 2015 zmierza ku końcowi. Większość ludzi podsumowuje właśnie miniony rok, a także planuje przyszły. Tworzą się tradycyjne postanowienia noworoczne, które prawdopodobnie nie przetrwają próby pierwszego miesiąca. Ja również chciał bym zamknąć sezon 2015, jeszcze w tym roku, dlatego dziś szeroko podsumuję miniony sezon.

W sezonie 2015 reprezentowałem równocześnie 3 drużyny:

  • KSSP Bełchatów - w meczach towarzyskich,
  • Rawa Katowice - w meczach Śląskiej Ligi Baseballu
  • Piraci Władysławowo - w meczach I ligi baseballu



Jeśli chodzi o KSSP Bełchatów rozegraliśmy w tym sezonie tylko 4 mecze. Wszystkie przeciwko Pasikonikom Warszawa. W kwietniu pokonaliśmy ich w dwumeczu 8:7 i 13:8. Były to jedne z najlepszych naszych meczy w historii. Szersza relacja - TUTAJ! W kolejnym dwumeczu spotkaliśmy się pod koniec sierpnia i wówczas ulegliśmy 11:15 i 7:20. To z kolei były jedne z najsłabszych naszych meczy w historii. Szersza relacja - TUTAJ! Poza tym warto odnotować, że ja wraz z dwójką kolegów z KSSP, wzięliśmy udział w meczu debiutantów podczas baseballowego weekendu (Superpuchar baseballu i softballu). Szerzej pisałem o tym - TUTAJ!


Jeśli chodzi o Rawę Katowice to grałem w pięciu meczach w ramach Śląskiej Ligi Baseballu. Podczas pierwszego turnieju przegraliśmy z Grabarzami Skarbimierz 17:1. W drugim meczu ulegliśmy Defenders Częstochowa 12:1. Nie był to udany początek. Więcej szczegółów - TUTAJ! W kolejnym turnieju rozegraliśmy tylko jeden mecz, przeciwko Silesii Rybnik i ulegliśmy 9:1. Szersza relacja - TUTAJ! I w końcu we wrześniowym turnieju wygrywamy 10:8 z Gepardami Żory II. W drugim meczu przegrywamy 12:5 z Kraków Kings. Więcej szczegółów - TUTAJ!

Natomiast jeśli chodzi o Piratów Władysławowo to w ramach I ligi baseballu rozegraliśmy zaledwie 8 meczy (4 turnieje). Zwyciężyliśmy w 7 meczach, a w jednym zostaliśmy minimalnie pokonani. Po 5 latach walki, uzyskaliśmy awans do Ekstraligi! O samych turniejach już pisałem, dlatego po prostu macie odnośniki do szerszych relacji:
I turniej (25.04.15 - Kutno)
II turniej (16.05.15 - Osielsko)
III turniej (20.06.15 - Działdowo)
Turniej Finałowy (12.09.15 - Kutno)


Jeśli chodzi o moją grę w tym sezonie, to wydaje mi się, że było dobrze, lepiej niż rok temu (a może przeciwnicy słabsi?), ale wciąż widzę wiele rzeczy do poprawy. Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze poprawić swoje umiejętności w nadchodzącym sezonie. W KSSP tradycyjnie byłem filarem drużyny, musiałem miotać, bo wciąż nie mamy odpowiedniej osoby. Poza tym na pałce było w porządku. W Rawie Katowice było bardzo słabo. Mieliśmy z Arkiem wspomagać Rawę, a tymczasem zajmowaliśmy miejsce w drużynie, nie pomagając grą. Jedyne usprawiedliwienie jakie mam jest takie iż zazwyczaj graliśmy w Rawie po meczach KSSP na sporym zmęczeniu, ale mimo to było kiepsko.

Natomiast jeśli chodzi o Piratów to było dobrze, nawet bardzo dobrze. Patrząc na statystyki to był chyba mój najlepszy sezon. Statystyki odtwarzałem z protokołów, a także z własnych zapisów, bowiem protokoły niekiedy były błędne. Liczba RBI również wydaje mi się błędna, ale taka wynikała z protokołów. Jako ciekawostka proszę oto statystyki z rozgrywek I ligi w sezonie 2015:



Podsumowując w sezonie 2015 grałem w 18 oficjalnych meczach!
W 2015 w nieoficjalnych "podwórkowych" meczach grałem 4 razy!

Łącznie 22 mecze!


Tak więc generalne podsumowanie wygląda następująco. Po 9 latach gry w Baseball: 
Piraci Władysławowo - 51 występów
KSSP Bełchatów - 23 występy
Rawa Katowice - 26 występów
Mecz debiutantów - 1 występ
Łącznie 101 oficjalnych występów. 

W nieoficjalnych podwórkowych meczach zaliczyłem około 432 występy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz